Сайлентблок задній переднього важеля 1K0407183E (BG2201) для Volkswagen TOURAN, Tiguan, SHARAN, Scirocco, POLO, Passat CC, Golf V, CADDY III, Skoda Yeti, Superb, Octavia, Roomster

Якщо Ви любите свій автомобіль і цінуєте витрачений час на ремонт, значить запчастини BELGUM для Вас.

BELGUM не прагне зробити запчастину дешевою та надійною, повірте, це не можливо. Єдиний вихід зробити її якісною, а в нашому випадку ще й врахувати той факт, що посадочне місце може бути вже зношене. Наведемо приклад: гуркіт в районі ніг водія та переднього пасажира. Діагностика покаже що вийшов з ладу сайлентблок задній переднього важеля. Як усунути проблему?

На вирішення цієї проблеми Вам запропонують декілька варіантів і для Вас як для обивателя з вельми вагомими доводами. Наприклад, це виробник зі світовим ім'ям, і що цей бренд поставляє запчастини на складальний конвеєр, тобто, Ваша пильність присипляється, і Ви наївно думаєте, мало того, навіть впевнені в тому, що зараз Вам поміняють маленьку детальку і Ви отримаєте новий автомобіль. НІ !!! ЦЕ НЕ ПРАВДА. Варіант №1 - заміна важеля в зборі. Це найдорожчий і не найефективніший варіант, тому що деталі, що поставляються на конвеєр, як показує практика, не такі за якістю. Чому? Це хороше запитання, може різні заводи - виробники, порушення або зміна умов виробництва, термінів зберігання на складі, а може спеціально, щоб у подальшому отримати додатковий прибуток при наданні сервесних послуг. Крім того, з часом змінюється знос деталей і перерозподіляються навантаження в різних вузлах, що призводять до раннього зносу. Відповідей може бути багато, але є незаперечний факт, що нова деталь не буде служити стільки ж, скільки деталь поставлена ​​на складальному конвеєрі. Варіант №2 - сайлентблок в алюмінієвому кронштейні оригінальний номер 1K0199231G ціна без урахування роботи від 12 до 30 $. Варіант №3 - оригінальний номер 1K0407183E (вдосконалений аналог BELGUM BG2201) це пластикова вставка в алюмінієвий кронштейн приблизна, роздрібна ціна оригіналу 5,5-8,5 $ без урахування роботи. Але все не так просто. Купивши деталь, Ви не зможете її просто поміняти і усунути проблему, гуркіт як був, так і залишиться, хоча може на якийсь час і буде трохи приглушений. На малюнку № 1 ми бачимо посадочне місце оригінального сайлентблока 19 мм. На малюнку №2 ми бачимо, куди саме сідає сайлентблок. Вироблення незначне і нерівномірне, але воно є і його потрібно усунути інакше проблема залишиться. На СТО або в магазині на цей факт Вам ніхто не вкаже, бо доведеться відкрити свої маленькі секрети і вони Вам, як власникові автомобіля, не сподобаються, а значить, для продавця втрачається можливість не малого заробітку. А секрет дуже простий. На СТО можливо і без Вашої згоди або з відома рішення проблеми виглядає так: На важіль, безпосередньо на шестигранник одягають термоусадочний матеріал для проводів - це в кращому випадку (на одному СТО бачив Кулібіна, який розплавляє зубну щітку для збільшення посадкового місця) або напайка алюмінію аргоном . І в першому, і в другому випадку ця робота не довговічна і через якийсь час Ви знову приїдете на СТО з тією ж проблемою. У цьому випадку як реагувати на доводи продавця або майстра, що ця деталь від виробника з світовим ім'ям, якщо при цьому її необхідно допрацьовувати такими варварськими методами, і хто буде нести відповідальність за подальшу експлуатацію автомобіля? Варіант №4 - заключний. Сайлентблок задній переднього важеля, ремонтний, виробництва BELGUM артикул BG2201 з уже зменшеним посадковим місцем. Компенсується додатковим шаром гуми при виробництві сайлентблока. Додаткова прошарок обволікає шестигранник по всій площі, а за рахунок м'якості гуми може використовуватися на важелях з різним ступенем вироблення.


Автор: Олександр Бєлов

BELGUM артикул BG2201 з уже зменшеним посадковим місцем

Наверх